Search This Blog

Wednesday, May 21, 2008

“Од врата до врата ...“ репринт ...

Ова е репринт на еден постар пост ... кој повторно се актуелизира ... Слушам некои комшии ми велат дека им се јавувале на телефон да дојдат на митинг ... нависитна очекувам некој да ми каже до каде може да се оди во таканаречената кампања од врата до врата ... а сето тоа да не представува мешање во приватноста на домот ... ?? т.е. како таа вообичаено се спроведува ваква кампања “Од врата до врата ...“ во постарите демократии ... ??

Званичната кампања за овие избори сеуште не е почната - но тоа не им смета на партиите да почнат со кампањата на сите фронтови ... па и со се‘ популарниот пристап на кампања “од врата до врата ...“ ...

  • Што всушност представува ова ... како тоа треба да се одвива кампањата “од врата до врата ...“ ...
  • Дали е тоа дадено право со некој закон - некој на врата да ми звони (по избор кога сака и колку сака ...) и да ми држи предавање - што се добро таа и таа партија направила и да ме убедува да го дадам гласот за нив ...
  • Дали ваквиот начин на практикување на демократијата не е кршење на правото на приватност ... ?

No comments:

Blog Archive

Site Meter