Search This Blog

Saturday, March 21, 2015

Сон ... Драмолетка

Често сонувам чудни соништа. И овој беше таков од оние кратките пред да се разбудиш, затоа и го запаметив. Вообичаено оние длабоките соништа не ги паметам.

Сонував дека го фатив жив “филмаџијата/режисерот“ кој ни ја режира нашата сегашна драмолетка. Му реков, те фатив не само јас туку и ногумина други. Ти си кривецот што ни ја извртуваш стварноста и го живееме животов сегашен по твоето мрачно сценарио и режија, каде сите не направи несреќни и бедни. Го молев да ми го каже крајот на нашиот “филм“.

Ми рече за крајот ке морам да почекам уште малку и да го “догледам“ филмот. Само рече дека е стандарден крај. И тој самиот се изненадил дека ние сме едни од ретките кои сме откриле дека сето ова е само лоша реижја. На крај ми се извини, ми рече дека мора да оди бидејки веќе има спремно нова нарачка во нов филм во некоја друга држава и народ ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter