Search This Blog

Thursday, March 10, 2016

Бети 128


Дојде и тој ден кога морав да се справам со болката на левиот бубрег. Во болницата во која ја оперирав минатата година хернијата појдов на преглед кај уролог поради повеќе годишната болка на левиот бубрег. Урологот ме прими истиот ден и ми направи преглед на бубрегот и простатата. Утврди дека постои каменче во левиот бубрег кој е некаде во каналот под бубрегот заглавен веќе три години а можеби и повеќе. За простатата при првиот преглед посумња на јако воспаление. Ми закажа за утредента лабараторија и снимање на toshiba aquilion cxl 128 - што ке каже скенер со можност на ротациона фотографија од 128 слаза во минута. Лабараторијата одеше брзо а резултатите беа готови за час и поовина. Толку мислев дека ке трае и скенирањето. Се напив од таа металната теност две чаши и појдов во просториите на скенерот. Ме придружуваше Бети. Ме упати што ке се прави и што јас имам задача. Диши недиши мирувај и така цел час и половина. Се снимаше тошибата сите абдоменални органи ги имам сега во три димензии со сите пресеци. Но бубрегот левиот оној заглавениот со каменче во каналот велат бил мрзлив. Ме пратија да прошетам 15 минути околу болница и да дојдам повтонрно на снимање. Заврши и тоа. Резултатот беше готов за три часа. Ренгенологот направил дијагноза за сите органи кои се во абдоменот - за моја среќа повеќето се добри резултати. Денеска ке појдам кај урологот тој да ги види деталните снимки и да се договорам како ке се вади каменот. Верувам дека ке биде со кршење на каменот.

Зборот ми беше дека со еден преглед, лабараторија и скенер за два дена се добива детална дијагноза. Си велам зошто ова не им е овозможено на сите во државното здравство. Да појдев таму по системот на мој термин процедурата ке траеше можеби и шест месеци, со бескрајни чекања по шалтери. Да не зборвам дека тука во болницата во која се лекувам се оди со насмевка и ургентно брзо ... 

No comments:

Blog Archive

Site Meter